luns, 2 de xullo de 2018

1º PREMIO CONCURSO DE RELATOS MUSEO LISTE 2018

PESCAR E NADA MÁIS


Ola, o meu nome é Daniel. Eu teño 15 anos. O meu hobby máis grande é a pesca. Deberiades probalo.
Ben, vou comezar a contar unha historia.
Estiven con algúns señores no peirao de Marín.
Díxenlles que os mariñeiros desaparecidos vivían na illa de Tambo. Pero non me creron.
Ao día seguinte, cunhas poucas horas de luz, fun á casa e collín as chaves da planeadora, sen que se enteirasen.
Fun correndo para poder sacala e que ninghén me mirase.
É unha planeadora de 6,20 cun motor de 60 cabalos e vinrrude dous tempos. Parece pouco pero chega aos 37 nós.
Como ía sempre pescar cos meus pais e irmáns sabía onde estaban todas as pedras e os obxectos do fondo.
Meu pai traballa no mar , cóntame todo, onde está o polbo, a robaliza, a cabala ,etc...
A min o que máis me gusta é pescar a robaliza, é moi divertida, se caes nelas colles a varrer, o malo é que as rapalas e vinilos son moi caros. Volvendo ao que estabamos.
Estaba a piques de saír xa do porto e entrou a zodiac da garda civil.Eu moderei a velocidade. _Tiven sorte, tiñan a orde de volver para terra por un temporal, o que me estrañaba era que non me dixeran nada.
Á fin conseguín saír do porto, o mar empeoraba cada vez máis, aínda por riba había vento que facía o mar máis violento.
Xa entendo porque din que o mar é perigoso. Eu non penso nin en broma dar volta, xa cheguei moi lonxe para renderme.
O barco movíase de lado a lado, eu seguía pensando que non podía renderme, era a miña oportunidade. Volvín a moderar para que o barco non estivese a dar tantos golpes.
De repente escoito unha bucina coma dun mercante.  Miro para estribor e ao lonxe vexo un enorme barco estropeado e vello, tiña os ventanucos rotos. Parecía o barco de Piratas do Caribe pero máis novo, como a Perla Negra.
Eu tirei para diante calcando cada vez máis a panca da velocidade. Volvín mirar para atrás pero xa non estaba… Definitivamente era un barco pantasma.
De súpeto soltei o volante por un golpe de mar eee, plof! caín ao mar. Menos mal que levaba o home á auga e parouse o motor, senón marchaba o barco sen min.
Nadei ata collelo, por pouco afogo. Case non tiña forzas nin de subirme ao barco. Intenteino por estribor, babor, proa e finalmente, popa.
Son parvo!, sabía de sobra que popa era máis baixiño para poder subir!
Nada máis subir fun para proa e collín o neopreno que sempre gardabamos alí para mergullar. Ao poñelo puxen rumbo outra vez, xa estaba cerca, o mar xa non era tan forte xa que na illa de Tambo facía abrigo. Dinlle a fondo, quería chegar xa. Ao ver o faro fun para unha especie de praia que se formaba na baixamar. Collín o rizón nada máis chegar tireino e deixei bastante cabo para que agarrase máis ao fondo. Fíxenlle un chicote e listo.
Empecei a notar como se algo estivese a rascar o barco por debaixo. Había unha lenda das moreas, que cando era lúa chea podían chegar a fundir os barcos… Fun correndo a proa e collín o fusil de mergullar, tireime sen medo. Efectivamente  era unha delas! Apunteille e disparei na cabeza da morea esa. Carallo como fuxiu! jajaja!
Xa estaba! Fun para terra e xa na beira agocheime baixo unhas rochas… Había alguén a coller ameixas. Con moito coidado fun por uns arbustos e cría que non me vira.
Fun correndo para o medio da illa e escoitei un ruído como se algo estivese detrás miña. Eu sabía que antigamente na illa os militares criaban os porcos. Sería un deles? Por desgraza, non. Alguén ou algo agarroume. Estaba frío, mollado e tiña como algas pegadas no corpo e eu caghado de medo, díxenlle: “ves mariscar ou que? Estás un pouco mollado!”
O ser ou persoa púxome un saco na cabeza e deume un golpe. Eu desmaieime e cando espertei estaba no medio da praia grande ao lado da antiga ponte en ruinas que cando subía a marea cubríaa enteira. Non me deu tempo nin sequera a levantarme e apareceume unha meiga. Todos os mitos son de verdade ou que?
Berrou,eu non a entendín moi ben, creo que dixo un nome porque veu a criatura que me agarrara, agora xa sei quen….
NOOOOOOON!  Grite.  Miña nai espertoume. Eu, chorando, díxenlle que quería que todo iso fose verdade, non pode ser,  o único que era verdade era o de pescar eeee  NADA MÁIS!…….

ALFREDO FUENTES, 3º ESO

Ningún comentario:

Publicar un comentario